Twitter призначив в Індії «представника з вирішення образ». Це передбачають нові вимоги регулювання контенту в країні

ІНШЕ…

Про це повідомляє NDTV.

Наприкінці травня 2021 року в Індії набули чинності положення про «керівництво щодо посередництва й кодекс цифрової медіа етики». Вони спрямовані на регулювання контенту великих онлайн-платформ.

Положення передбачають, що кожна соцмережа з кількістю користувачів понад 5 мільйонів повинна призначати представника з питань вирішення образ — він має бути жителем Індії, а його контактні дані повинні бути у вільному доступі.

Цей представник має бути контактною особою для вирішення конфліктів, які виникають унаслідок публікації певного контенту онлайн. Положення також передбачають спеціальний механізм вирішення скарг і повідомлення про них.

5 червня Twitter заявив, що буде виконувати положення, й дещо пізніше призначив тимчасового представника на цю посаду. Але вже до кінця місяця посада стала вакантною. Водночас інші ІТ-гіганти, як-от Facebook чи Amazon, представників уже призначили.

Після цього уряд Індії в одному із судів заявив, що Twitter не виконав положення закону і вже не може посилатися на те, що не відповідальний за розміщений у соцмережі контент, щоб уникнути відповідальності.

Як зазначає TechCrunch, це фактично означає, що за будь-яку образу чи неприємний допис, опублікований у Twitter, до відповідальності могли б притягнути саме соцмережу, а не автора образи чи допису. В Індії Twitter користуються понад 100 мільйонів користувачів.

Імовірно, саме тому 11 липня Twitter оголосив, що призначив постійного представника з питань вирішення образ в Індії. Соцмережа також оприлюднила звіт про вирішення скарг на контент на платформі.

Згідно з ним, з 26 травня по 25 червня Twitter отримав 38 скарг, видалив 133 дописи і заблокував понад 18 тисяч акаунтів, які порушували правила платформи — зокрема пропагували тероризм чи публікували відвертий контент.

Добавить комментарий